Stam

E-mailadres stam-mail
stam

Stam logo

De Stammers zijn de oudste groep binnen Scouting Sint Victor, elke week zetten de ruim 20 jongelui het clubhuis op stelten.

Elke week komen de Stam leden bijeen rond een uurtje of negen om de week gezellig door te spreken onder genot van een hapje en een drankje. Regelmatig organiseren een aantal Stammers een vette opkomst of een uitje. Ook organiseren veel Stam leden allerlei activiteiten voor de gehele scouting, denk hierbij aan JOTA, Scouting feesten en financiële acties of nemen deel in verschillende commissies en staan in voor het onderhoud aan het clubhuis. Daarnaast zijn ook veel Stammers actief als speltakleiding en zijn dus twee maal per week op het clubhuis te vinden.

Kortom de Stam is een gezellige en actieve groep die je overal kunt tegenkomen in en rond het clubhuis!

Als je een keer wilt komen kijken, laat een berichtje achter via de mail en kom gerust eens een keer langs op de vrijdagavond!