R/S

Opkomst op vrijdagavond
Tijd 20:00-22:00
E-mailadres rs-mail

Wij zijn de RS (Rowans & Sherpa’s). Onze groep bestaat uit ongeveer 10 jongeren tussen de 15 en 18 jaar. Daarmee zijn wij de op één na oudste speltak van Scouting Sint Victor!

Elke vrijdagavond om 20:00 uur verzamelen wij op het clubhuis voor een leuke opkomst. De opkomsten worden altijd door 2 RS’ers gemaakt. De verantwoordelijkheid voor leuke, creatieve

R/S logo

en uitdagende opkomsten, ligt bij de speltak zelf. Vaak bestaan deze opkomsten uit thema’s en zelfverzonnen spellen.

Tot 22:00 uur zijn wij bezig met de opkomst en daarna gaan we met z’n allen vergaderen in het RS hok. We bespreken dan bijvoorbeeld dingen over ons zomerkamp of bivakken. Ook deze worden georganiseerd door onszelf onder begeleiding van onze begeleiding Tim en Caitlin. Na de vergadering kun je gewoon blijven hangen tot 23:30 uur. Je kunt wat te drinken halen bij de bar, gezellig kletsen op de banken of beneden in de zaal nog iets leuks doen.

Bij de RS leer je ook veel over verantwoordelijkheid en samenwerken, vooral omdat je zo goed als alles met elkaar moet regelen.

Kom gerust een keertje langs op een vrijdagavond om 20:00 als je meer te weten wilt komen over de RS. Je bent van harte welkom!

Groetjes van de RS!

Begeleiding: