Ranjanwelpen

E-mailadres
Welpen logo

Hallo allemaal!

Elke zaterdagochtend hebben de ranjanwelpen van 10.00 tot 12.00 uur opkomst. We zijn een gemixte groep jongens en meisjes van 7 t/m 11 jaar.

Elke week proberen we weer een nieuwe uitdagende opkomst neer te zetten. Dit doen we door te werken met verschillende thema’s. Elke week staat er een ander thema centraal. Zo hebben we; EHBO, Uitdagende Scouting technieken, sport en spel, knutselen, cultuur en nog heel veel meer.

Minstens één keer per jaar hebben we een ‘nachtje over’. Dit betekend dat we een nachtje blijven slapen in het clubhuis! Ook gaan we een keer per jaar een heel weekend slapen in een ander clubhuis in de buurt. In dit weekend doen we verschillende activiteiten, waaronder een uitje. Ook gaan we elke zomer op kamp. Daar zitten wij een hele week in een clubhuis van een andere scoutingvereniging. Het hele jaar kijken we uit naar deze week van grote avonturen en spannende verhalen.

We hopen jullie graag eens te zien!
Kom eens langs!

Groetjes,