Speculaas actie 2023

Aan de ouders, verzorgers en leden van Scouting Sint Victor,

De jaarlijkse speculaasactie is weer in aantocht. Op 25 november 2023 is het zo ver. De jaarlijkse speculaasactie wordt gehouden om extra geld te verdienen voor de gezamenlijke activiteiten van Scouting Sint Victor. We hopen dan ook op een goede verkoop en uw medewerking !!

Alle leden worden op zaterdag 25 november om uiterlijk 9:30 uur op het clubhuis verwacht. Neem je fiets en een kleine doos of tas mee (of iets waar de speculaas in gedragen kan worden en heel blijft). De leden gaan in kleine groepjes langs de deuren, onder begeleiding van leiding, stam- of R/S leden en ouders. Voor de Bevers stopt het om 12.00 uur en hebben geen fiets nodig. De rest van de speltakken gaan om 12:30 uur op het clubhuis lunchen. Neem zelf een lunch pakketje mee. Wij zorgen voor iets (warms) te drinken en te eten (geen complete lunch). Na de lunch verkopen we tot uiterlijk 15.00 uur de laatste speculaaspakken, maar dit kan ook eerder stoppen indien de pakken op zijn. Er is geen reguliere opkomst op zaterdag.

Voor een geslaagde actie willen wij uw medewerking vragen. Hoe meer begeleiding van ouders hoe veiliger en meer wijken we kunnen lopen! Geef daarom onderaan aan of u mee kunt lopen om een groepje te begeleiden.

Alvast bedankt voor uw deelname bij het begeleiden en voor onze leden; veel succes met de verkoop!

De leiding en het bestuur van Scouting Sint Victor.