Winkeltje

Alle Scouting Sint Victor artikelen zijn verkrijgbaar via ons winkeltje. De blauwe SSV dassen en badges voorzien van ons logo kun je hier krijgen om je uniform compleet te maken. Daarnaast zijn er nog gele T-shirts en blauwe sweaters verkrijgbaar, dit is sinds de omschakeling naar het Scoutfit geen verplicht onderdeel meer van ons uniform. Ze kunnen nog wel aangeschaft worden als extraatje, handig voor bijvoorbeeld op zomerkamp. Het Scoutfit uniform is niet verkrijgbaar via ons winkeltje maar wel via de ScoutShop. Tot slot willen we nog als tip meegeven aan de ouders om alle kledingstukken te merken, vooral de das omdat deze nog wel eens zoek kan raken tussen die van de andere kinderen.

Om een artikel uit onze winkel te bestellen kun je via dit email adres contact met ons opnemen:winkeltje-mail

Na een afspraak via email kunnen de artikelen worden opgehaald op ons clubhuis.

prijslijst

Prijslijst SSV winkeltje

Het winkeltje zal op een aantal dagen per jaar geopend zijn, dan kun je vrij binnenlopen in het clubhuis en je Scouting spulletje direct meenemen. Aankopen buiten deze uren om zijn enkel op bestelling via de mail!

Badges en insignes

Op elk uniform worden de badges en insignes van Scouting Nederland en Scouting Sint Victor gedragen. De badge en het naambandje van Scouting Sint Victor is verkrijgbaar bij ons winkeltje. De speltak en installatieteken kun je dan weer kopen via de ScoutShop. Een compleet uniform bestaat uit de volgende insignes:

• De badge en het naambandje van SSV komen bovenaan de rechter mouw.
  • Insignes om aan te tonen welke vaardigheden je bezit komen op linker mouw. Ook de insignes van kampterreinen en Scouting evenementen horen thuis op deze mouw.
  • Het speltakteken komt op de rechter borstzak van het Scoutfit uniform.
  • Aan de linker borstzak komt het installatieteken.

Welpen & Kabouters en Esta Scoutfit

Verkenners en Gidsen Scoutfit

R/S Scoutfit

Insignes op de rechter mouw