Stage

Lijkt het jou leuk om met kinderen te werken voor je maatschappelijke stage? Dan zit je bij Scouting Sint Victor aan het goede adres! Vanaf 16 jaar kun je al bij ons stage lopen op de vrijdagavond of zaterdagochtend. Als je 17 of ouder bent kun je ook bij de zaterdagmiddag groep terecht.

Banner 728-90Wat bieden we jou?

Wij bieden jou een leuke en uitdagende stage plek waar geen dag hetzelfde is. Iedere week organiseer je samen met de vaste leiding een afwisselende opkomst voor de kinderen. We spelen stoere buiten spellen, gaan koken met de kinderen of organiseren bijvoorbeeld een leuke knutsel opkomst. Misschien ga je het wel zo leuk vinden dat je niet meer weg wilt na je stage ;’)

Wat verwachten we van jou?

Allereerst verwachten we van jou dat je het leuk vind om met kinderen te werken, dat is het allerbelangrijkste. Ook kun je samenwerken met een team van 3-5 jongeren. We verwachten ook dat je initiatief neemt tijdens de opkomsten en dat je durft in te grijpen als je iets mis ziet lopen.

Vragen?

Voor vragen kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Als je nog meer informatie wilt over stage lopen bij Scouting kun je de brochure bekijken van Scouting Nederland.