Over SSV

Scouting Sint Victor is de oudste Scoutinggroep van Waddinxveen en is aangesloten bij Scouting Nederland. We hebben ongeveer 100 leden van tussen de 4,5 en 23(+) jaar oud, verdeeld over acht speltakken. We zijn voort gekomen uit een fusie tussen de groepen Catharina van Siëna, Charles de Foucauld en Wapiti. Lees hier meer over op de pagina historie.

Naast de wekelijkse opkomsten, bivakken en kampen organiseren we ook regelmatig grotere evenementen. Denk hierbij aan Koningsdag, JOTA, een feest of een financiële actie.

Onze mascotte is Vicky de eekhoorn. Het vrolijke figuur is te vinden op onze truien, T-shirts en logo’s.

Jubileumjaar

Vicky, onze mascotte

In 2016 hadden wij ons 70-jarige jubileum groots gevierd. Met heel de vereniging gingen we namelijk op jubileumkamp! Hiervoor was een speciale website ingericht met alle foto’s, filmpjes, nieuwtjes en informatie. Deze website blijft nog steeds beschikbaar in ons archief dus je kunt hem nog steeds raadplegen via deze link.