Het is weer bijna JOTA!

Nog 5 nachtjes slapen en dan is het zover, JOTA!
Dit weekend is er altijd iets te zien rondom het clubhuis. Op vrijdag beginnen we ’s ochtends met het bouwen van de toren. Lukt het ons dit jaar om hem nog hoger en steviger te maken? Dat is ieder jaar weer een uitdaging.

Deze toren kunnen we gebruiken om met andere scouting te praten door middel van zendapparatuur. Niet alleen binnen Nederland, maar ook erbuiten! Inmiddels hebben we met bijna heel de wereld al een keer contact gelegd. Heel gaaf!
Op zaterdag is er een groot spel, waaraan iedereen tussen de 7 en 15 jaar aan mee kan doen. Om 12 uur verzamelen we op het clubhuis en om 15 uur is het afgelopen. In de tussentijd wordt er een super tof feest opgebouwd, zodat we ’s avonds kunnen dansen. De welpen en esta’s zijn welkom van 18.30 tot 20.00 uur en de gidsen en verkenners van 20.00 tot 22.00 uur. Arcade, laat de game in je los! Iedereen is natuurlijk ook buiten deze tijden welkom om even naar onze toren te komen kijken!

Zondag zit helaas het weekend er weer op en wordt alles weer afgebroken. Er zit echter ook een positief puntje aan: Volgend jaar zijn we er gewoon weer!
JOTA poster 2015

Bekijk de foto’s van JOTA 2014.

Over Malchi

Webmaster van Scoutingsintvictor.nl
Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.