Copyright

Alle informatie en afbeeldingen op deze website zijn en blijven eigendom van Scouting Sint Victor te Waddinxveen. Verschillende logo en banner elementen komen van Scouting Nederland, waar ook de copyright zal blijven.

Wanneer je het niet eens bent met één of meerdere van de geplaatste foto’s en/of teksten kun je contact opnemen met de webmaster op dit e-mail adres: webmaster-mail

Als je één of meerdere van de afbeeldingen uit het fotoalbum of de (sub)website(s) van Scouting Sint Victor wilt gebruiken mag dat enkel met toestemming van de webmaster of het bestuur, neem hiervoor contact op met de webmaster via het bovenstaande email adres. Voor gebruik binnen de vereniging mag je natuurlijk ten alle tijden zonder toestemming de foto’s overnemen, op verzoek zijn verschillende foto’s ook in een hogere resolutie beschikbaar!