Terugblikken op een succesvolle Uitdaging

Ruim 80 kinderen gingen zaterdag 21 mei de Uitdaging aan in en rond ons clubhuis. De kinderen van de Waddinxveense basisscholen die deelnamen aan onze kleurplaten wedstrijd konden zich die dag helemaal uitleven als een echte scout!

Bekijk de foto’s!

Ze konden onder begeleiding allerlei typische scoutingdingetjes doen zoals een marshmallow roosteren op een kampvuur en knopen leggen. Maar ook was er onder andere een zeephelling en een knutseltafel te vinden.
IMG-20160521-WA0000IMG-20160521-WA0001

Ook aan de ouders werd gedacht, zij konden onder het genot van een kopje koffie en een lekkere koek de bezigheden van hun kinderen volgen.

Aan het eind van de middag vond de prijsuitreiking van de kleurwedstrijd plaats. Iedereen kreeg een scoutingdiploma en een kompasje. Zo’n 12 kinderen wonnen een grotere prijs. O.a. werden emmers stoepkrijt, bioscoopkaartjes, een tassenset en een jaarabonnement voor een speelparadijs uitgereikt. Bovendien mogen zij tot de zomervakantie meedoen met de opkomsten van de scouting.

Deze mooie dag was natuurlijk nooit mogelijk geweest zonder de bijdrage van onze sponsoren, wij willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van de mooie cadeautjes en andere spullen om van deze dag een succes te maken!

IMG-20160521-WA0013 IMG-20160521-WA0014

Over Malchi

Webmaster van Scoutingsintvictor.nl
Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.